Őszi előadások

Vekerdy Tamás gyermekpszichológus 2009. október 27-én 18 órakor Gyerekek, óvodák, iskolák címmel tart előadást.

A következő kérdésekre keressük együtt a választ: mire van szüksége a gyerekemnek - hogy boldoguljon? Milyen óvodát, iskolát válasszak neki - ha tehetem? Miért? És ha nincs választék? Milyen különórákra küldjem, ha tehetem, és mikortól? Mikor és mivel teszek jót neki, vele (mikor "építem a jövőjét")? Ha hajszolom, vagy ha kímélem? Miből tudom meg, hogy jól választottam-e? Mi jellemzi a jó óvodát, iskolát? Otthon mit kell még hozzátennem ahhoz, amit az óvoda, vagy az iskola követel tőle?

Pohl Balázs, a solymári Waldorf-képzés tanára, korábbi Waldorf-osztálytanító tavasszal érdekes és emlékezetes találkozási lehetőséget biztosított nekünk végzős és végzett Waldorf- hallgatókkal. 2009. november 10-én újra eljön hozzánk, 18 órai kezdettel a meghívott Waldorf-szülők körében arról vezet beszélgetést, milyen dogmák, hitek és tévhitek élnek a Waldorffal kapcsolatban.

Szeretettel várunk mindenki! Mindkét alkalomnak a Forrai Magániskola ad otthont, XIII. Lomb utca 41.

Az előadások finanszírozására becsületkasszát fogunk elhelyezni, kérjük, járuljatok hozzá a költségekhez!

Nincsenek megjegyzések: